lördag 10 juli 2010

100710...

När jag vaknade imorseva jag seg i kroppen efter all dansande igår.
Det tar på den gamle krôppen att dansa. :)
fm så hände det inte så mycke här.
Jag gick ner på stan en sväng.
Men jag orkade inte lägga mej i solen idag.
Får bli imöra om det nu blir fint väder.
Blir ev en tur till Kil.
Så här såg det ut från min balkong idag iaf...

Nästan molnfritt.
Men det ska väl tilläggas att det inte va så här fint när jag vaknade . :)
Under eftermiddagen va det dags igen...
Grillning. :)
Vad trodde ni?
Jocke och Hillevi kom förbi så vi grillade.
När vi va klara kom Johanna och Jacob också.
De skulle iväg och bada.
Men eftersom jag kräver 35+ i vattnet så höll jag mej på land.
Även Hillevi bangade badet.
De skulle bada i Renstad i Kils kommun så det vart en bilfärd.
Så här fint va det iaf...
Sedan skulle de kolla utsikten från ett ställe längre in i skogen.
Hillevi kollar utsikten...
Och den kan man inte klaga på kan jag säga.
Ja det va väl min lördag i korta drag.
Dags för sängen.
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

Marita sa...

"Fuskar" du med elgrill??? Har du fått inbjudan till DTC´s återträff? Börjar ligga ute på FB nu.

Marita sa...

Vet jag väl men vi har tur som bor vid skogsområdet så vi får efter många års tjat grilla ute men tyvärr är jag dålig på att utnyttja det :// Ang. DTC´s "nostalgiträff" så kommer erbj. ut till alla oavsett om de har FB eller ej. Såg att sonen och Carro hade skrivit till varandra om det. Han sitter och smider planer i Asien... Dom missar med all säkerhet inte nån!!! Ha nu en skööön semester och hoppas vädret håller i sig!! (den där solen du vet!) :D

Per Noremalm sa...

Marita: Tror inte det är såå smart med en kolgrill på balkongen. Men det finns en kolgrill när jag är på turné. :) Jag har inte Facebook längre ju. :))

Marita igen: Vi får se om jag blir bjuden. :)