tisdag 6 juli 2010

100706...

Då ska jag berätta vad jag gjort idag kanske.
Vaknade och gick på...
Hmm. Så ingående ska det inte bli.
Jag har ju gjort ett kvällspass ikväll så jag va ute en sväng innan jobbet.
Jag va ut till Bergvik (Ett köpcenter).
Skulle ta ut en salva på apoteket men det sket sej när de inte fanns ett recept som jag trodde att det skulle finnas.
Och nu har jag ju bytt vårdcentral så nu måste jag krångla med dom också. :(
Annars kan ju ssk Mia ta upp mejronden på onsdag när dr:n kommer till jobbet.
De är väl okej Mia?? ;)
Men jag fick med mej en liten grill från Bergvik iaf.
En grill som jag kan ta med ut om jag ska grilla ute. :)
Mycke grill i mitt liv nu känns de som.
Idag så jobbade jag på våning 4:a.
De är våningen högst upp och så här är utsikten därifrån...

Om ni tittar noga till vänster så ser ni något rött som blänker på parkeringen.
*Klicka på bilden så blir bilden större* :)
Jepp. Min "räcer".
Jag fick en grym idé idag måste jag säga.
Nästa vecka är ju min sista innan semestern.
Och jag skulle sluta med en heldag på torsdan. :/
Hur kul är det?
Så jag tog semester helt enkelt.
Nu blir min sista dag blir onsdag nästa vecka istället.
När jag kom hem slog jag på datorn och msn.
va Johan och syrran där.
Och så här ser de ut...

En nöjd Johan med mamma. :)
Nu ska jag ta natten strax.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

karin sa...

vilken fin pöjk :)

Per Noremalm sa...

Karin: Och lika snäll som sin morbror är han också. :)