torsdag 8 juli 2010

Mätt...

Nu är jag sååå mätt...
Jag och några kompisar har grillat här.
Direkt efter jobbet så va det hem och "tända" grillen.
Idag så grillade jag kyckling.
Är faktiskt första gången som jag grillar kyckling och det vart himla gott.
Även Tayson gillade kycklingen. :)
Efter maten så vart det tårta.
Jag som redan va proppmätt med det gick ner en liten bit iaf.
Sen försökte de få i mej kaffe.
Men kaffe är inte min grej. :/
Jag fick i mej 2 klunkar iaf.
*Rekord*
Tacka vet jag dricka eller saft. :)
Jag blir nog aldrig vuxen.
Nu ska jag ta natten. Kortpass på jobbet som gäller imöra.
Kul de ska bli att tvätta de boende utan tvättlappar. :)
De är slut så vi får väl ta handdukar eller någe annat.
Godnatt på er...
// Per

3 kommentarer:

Emelie sa...

hahahaaaaaa :) *mitt fel*

Emelie sa...

haha, tur det då ;)

Per Noremalm sa...

Emelie: Ja de är nog ditt fel ja. Men hittade ett paket på våning 2. :))

Emelie igen: Annars går jag till 4:an och tar tebax bunten du tog. :)