lördag 31 juli 2010

BP...


Kanske ska slänga ihop några rader innan Audin rullar mot BP.
Brunnsparken i Örebro asså. ;)
Dans idag som jag skrev igår.
Tror det kommer bli en hel del folk ikväll.
Så hoppas jag får dansa lite iaf.
Jag har faktiskt redan "dansa" idag.
Tog mej en gnuss med dammsugaren.
Eller nuss som mamma säger om gnuss. :)
Men det va väldigt svårt att få till den där "dansen".
Jag skyller på TV:n och datorn. :)
De sinkande mej säkert flera timmar.
Men till slut så satt "dansen" som ett smäck.
Nån som vill nussa ikväll? :)
Får väl hoppas danserna går lika bra ikväll.
Som många vet så brukar ju tjejer ha väldigt svårt att bestämma sej vad de ska ha för kläder och så på sej.
Mitt "bekymmer" är att jag aldrig tänker på hur lång tid resan till Örebro tar. :)
19.15 börjar resan iaf.
2 hållplatser har jag efter vägen.
Nu ska jag ta tag i kläderna här.
De ska strykas lite.
Iof syns det inte efter 2 låtar men ni som läser här vet ju nu iaf att de va fina innan dansen iaf. ;)
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Linda sa...

Hmm.. klädproblem innan dans undrar jag vem du syftade på nu...

Per Noremalm sa...

Linda: Jag kan trösta dej med att det finns fler tjejer med detta "problem". ;)