tisdag 20 juli 2010

Klipp...


Idag så började jag min dag med att ringa till frissan.
Bea som jag klipper mej hos har bytt ställe och kör eget nu så det va till att leta reda på numret och hoppas på att hon inte hade semester.
Jag fick mej en tid redan idag kl 15.
Så nu är jag nyklippt. :)
Men jag gillar inte att le i kameran för det. ;)
Innan klippningen så slängde jag mej i duschen och de va då det svärmade över.
Hela toalettgolvet fullt i vatten.
Så efter klippningen va det till att leka rörmokare
Efter ha vänt upp och ner på hela toaletten så tror jag att jag fått ordning på stoppet.
Jag har även hunnit med en sväng till Mc donalds( inte min idé att vi hamnade där).
Tagit ett varv på Ikea och ett besök på Ica.
Imorgon blir de tydligen Jacobs loge igen.
Dans till Zekes och Playtones.
Playtones är väl inga favoriter precis men jag ska försöka överleva.
Zekes har jag aldrig dansat till så de ska bli kul att se hur de är.
Efter dansen ska jag inte åka hem.
Det blir en övernattning i Degerfors.
Nu fick ni någe att fundera på. ;)
På torsdag kommer Rix Fm till stan så det kan nog bli så att jag kollar in det.
Artisterna som är med iår är...
Apollo Drive, Broken Door, Donkeyboy, Eric Saade, Erik Grönwall, Love Generation, Lovestoned och Ramsells.
Nej. Nu ska rörmokare Per ta natten.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Linda sa...

Dansa lite för mig oxå!! Zekes är ju bra på skivan i alla fall så man får hoppas att de är lika bra live.

Per Noremalm sa...

Linda: Visst kan jag ta några svängar för dej oxå...