tisdag 13 juli 2010

6...

Nu är det bara 6 timmar kvar på jobbet tills jag går på semester och det ska bli sååå skönt.
Jag känner att jag behöver en paus från jobbet nu.
Misstänker att timmarna imöra kommer gå sjukt långsamt.
Till råga på allt så ska jag va på våning 2.
Men jag måste köpa tvätt och sköljmedel till "mina" 2 damer.
Och det lär jag ju få göra på fritiden.
På semestern med andra ord. :)

Jag började min dag med att lämna lite blod iaf. :)
Fick 100 poäng extra idag.
Sen vart de några timmar slöande innan kvällsjobbet.
Hade väl ingen större lust att jobba men det va bara att gå.
Eller rätt sagt springa...

För när jag skulle gå till jobbet så öppnade himlen sej och åskan gick precis över Herrhagen.
Va mindre trevligt att ta sej till jobbet.
Dels för åskan plus att det regnade underifrån också. :)
Nu ska jag varva ner lite sedan blir de nog sängen.
6.15 ringer klockan.
Men jag kan väl leva me de för det är ett tag tills nästa gång den ringer. ;)
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: