torsdag 5 juli 2012

Träningsblogg?

Dagens träning sponsras av...
Carema Care... :)
När alla andra packade sina strandväskor så packade jag min träningsväska.
Idag va det premiär och svetta ner nya träningströjan jag "tjatade" till mig på jobbet.
Den låg ju ändå bara och väntade på att någon skulle sno den. :)
Och den funkade utmärkt att träna i.
Bergsklättrar Per?
Värstans va detta blev en "träningsblogg".
Efter träningen bar det av till Forshaga.
Så jag köpte med mig en sallad på KMTI.
Ingen hamburgare här inte. ;)
Jag vart mätt och gå i magen.
Sedan hann jag njuta i solen lite medans Johan visade sin nya vattenleksak.
Inget för morbror Per. :)
Imöra blir det jobb mellan 7.45-15.15.
Sedan är frågan om jag ska dansa eller inte dansa.
Expanders är i Blomsterhult och det suger i danstarmen.
Frågan är om foten håller?
Nu blir det natten här.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: