fredag 13 juli 2012

Semester...

Idag va det min tur att gå på semester. :)
Och det firade jag med att åka till KMTI och köra ett pass.
Vädret idag va inte så tokigt.
Trotts att det är fredagen den 13:e.
När jag jobbade fick jag ett sms om att jag hade ett paket att hämta på Dan´s närbutik.
Mina skor från Sportamore hade kommit.
Såhär ser de ut.
Färgen på dem på kortet är mörkare än de är i verkligheten.
Och jag vart lite nyfiken på hur de funkade att träna i.
Så jag körde dagens pass i dem.
De va riktigt sköna men det känns att de inte är lika stabila som mina andra löpskor.
Dessa är en nyhet från Nike.
Känslan ska va som att springa barfota.
Tanken är ju att jag ska ha dem på jobbet.
Men nu vart jag lite sugen att ha dem och träna i.
Frågan blir då...
Skaffa ett par till?
Eftersom dessa kommer kosta mig endast 167:- efter skobidraget från jobbet.
Träningen gick helt okej men jag va tvungen att avbryta crosstrainern redan efter 15 minuter.
På jobbet så högg det till i högervaden och det vart även så under träningen.
Så jag klev av crosstrainern.
Sammanlagt cyklade jag 2,5 mil.
De känns ju gött att cyklingen funkar utan bekymmer.
Nu blir det lite TV innan det blir sängen.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag kan även rekommendera Wiggle, där betalade jag 1000:- för mina asic, istället för 1900:- som jag hade fått betala i butikerna här annars.

Per Noremalm sa...

Malin: Aha... Det stället måste jag kolla in. :)