måndag 30 juli 2012

Skärpning...

Skärpning Per!!!
Nu måste jag skärpa mig.
Ingen träning idag.
Inget blogginlägg igår.
Har knappt gjort nått idag...
Men här kommer iaf ett blogginlägg.
Träningen idag försvann pga att jag bråkat med mailen i mobilen.
Men jag har iof "sportat" framför TV:n.
Idag så va det många på Fejjan som hade statusen att de gått tillbaka till jobbet.
Själv har jag 2 veckor kvar. :)
Tror att det är 2 veckor kvar iaf.
Blir ju dagvilsen på att va ledig på detta viset.
I lördags va jag ju på dans och den va slut 01.10.
Och eftersom jag har semester så hade jag inte nån panik hem så jag sov över i Örebro.
Så på söndagen vart jag lite kulturell och kollade runt i Örebro.
Jag har ingen större koll på Örebro trotts att det bara ligger 10 mil från Karlstad.
Men nu så har jag "full" koll. :)
Det vart bl.a en tur i Wadköping.
Och i Stadsparken. Där vart det en våffla med 3 kulor.
Det va den 2:a kulglassen den veckan.
Och självklart va jag ju tvungen att kolla in slottet. :)
Örebro är en rätt trevlig stad.
Och för er som älskar att shoppa borde åka till Mariebergs köpcenter.
Varken Mitt i City eller Bergvik här i Karlstad slår de...tror jag. :)
Nu ska jag dyka ner i diskbaljan.
Ha de bäst...
// Per

Inga kommentarer: