söndag 8 juli 2012

40x2...

Såhär såg jag ut efter mitt pass på gymmet. Idag fick det bli 40 minuter på crosstrainern och 40 min på cykeln. Jag vart lite småvarmt. De va en riktigt genomkörare.  Gött att ha vart på gymmet 4 ggr denna veckan. Får se hur många jag hinner med kommande. Jag jobbar heldag måndag och tisdag. Så först på onsdag blir det träning igen. Första gången jag är där på kvällen. Får se om de är mer folk där då. Efter passet så åkte jag till Stadium för att kika på nya arbetsskor. Tänker köra med nån träningssko variant. Tyvärr så fanns inte de jag kikade på igår i min stl. Så nu är frågan om jag ska slå till på ett par andra jag hittade. "Bara" 500:- dyrare än de första jag tittade på. Jag har ett litet bekymmer till faktiskt. Svullnaden jag har på vänsterfoten. Nu är i Forshaga. Det är gratis mat där sa Johan när han ringde och sa att jag skulle komma hit. Ha en bra kväll nu...

// Per


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Marita sa...

Ingår inte arbetsskor hos er i samband med arb.kläder???

Per Noremalm sa...

Marita: Nej. Men vi har 300:- i skobidrag varje år. Vi kan ta ut 2 år åt gången. :)