torsdag 12 juli 2012

Enchilada...

Då är det snart dags för näst sista arbetspasset innan semestern. :)
11 timmar har jag kvar att jobba.
På förmiddagen fick jag besök av en kompis som lämnat in en bil på Örsholmen.
Så det vart en fika på balkongen.
Sedan tog vi oss en tur på stan och kollade runt där.
Vi passade på att käka lunch också.
Det blev ostgratinerad Enchilada på resturang Frost.
De va riktigt gott och mätta blev vi också.
Med andra ord vart det ingen träning idag.
Men imöra blir det nya tag.
Då jobbar jag till 13.30.
Så efter det blir det en tur till gymmet.
Sen är frågan hur jag ska göra med träningen på lördag.
På kvällen blir det en tur till logen i Degerfors som det ser ut nu.
Orkar kroppen träna på förmiddagen och sedan dans på kvällen?
Sen måste jag få in ett pass på söndag. ;)
Vem vet. Jag Kanske får mina nya skor som jag kan provträna i.
Det kan va så att de komer imöra. :)
Ha en bra kväll...
// Per

Inga kommentarer: