måndag 2 juli 2012

Gymkort...

Då va sommaren räddad.
Nu vet jag vad jag ska göra.
Idag så skaffade jag mig ett 2 månaders träningskort på KMTI.
Nu kan jag köra mitt program för hälsenan och en massa annat hela sommaren.
Så idag körde jag min första träning utan sjukgymnasten.
Och imöra blir det ett pass igen.
Men först ska jag klippa mig.
Dags att göra mig sommarfin.
Ja jag kan ju försöka iaf. :)
Och efter träningen så blir det ett kvällspass på jobbet.
Imorse så vaknade jag 9 första gången.
Men jag låg kvar till 10 eftersom jag va rätt sliten efter helgens jobb.
Sedan va det bara att packa ihop träningsväskan och rulla till gymmet.
Jag ska försöka få in nått mer pass till denna veckan.
Jag är ju ledig i helgen så jag har ju hela helgen på mig att träna.
Jag gjorde ju 23 timmar på jobbet i helgen och jag överlevde.
Och de gamla också.
Men jag va grymt trött i kroppen.
Ska nog ta natten här så jag orkar upp imöra.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: