lördag 7 juli 2012

Lördagkväll...

Så va det redan lördagkväll!
Vart tog fredag och lördag vägen?
Fredagen innehöll ett dagpass på jobbet och sedan dans.
Japp. Det vart danspremiär för iår i logen mitt i skogen. :)
Och foten höll.
Nu är det bara att dansa på. ;)
Det gick bra med foten men jag hade lite svårt att trycka ifrån i vissa lägen i foxen.
Imorse hade jag inte mer ont än vanligt.
Jag brukar va lite stel i hälsenan innan jag kommer igång och även så idag.
Jag va grymt sliten i lårena istället och det beror på all dans.
Jag trodde jag skulle kunna vila lite då och då men...
Som vanligt så vart de dåligt med vila. :)
Nästa dans blir i Degerfors nästa helg.
Då spelar Sannex.
Idag så har jag hängt med mamma och syrran på stan och Bergvik.
När vi va inne på Stadium vart jag sugen på att skaffa ett par nya skor.
Skor som jag fundera på om de skulle kunna funka på jobbet.
Med andra ord så är min plan att jag ska skrota mina Foppa.
Bra idé om ni frågar mina fötter. :)
Nu blir de lite TV innan det är dags för sängen.
Imöra är det dags att dejta på KMTI.
Jag ska testa crosstrainern och se hur många minuter det tar innan jag dör. :)
Ha de bäst...
// Per

Inga kommentarer: