fredag 27 juli 2012

OS...

Då är det invigning för OS i London 2012.
Sitter här i soffan och har konstaterat att de kommer ta lång tid innan alla länder kommit in. :)
Idag har det vart glassväder i Karlstad.
Danskompisen Cissi är i stan så vi passade på att ta en glass.
Och de glasserna  mumsade vi i oss vid klarälven mitt istan.
I eftermiddag va det dags för ännu ett pass på KMTI.
Klev upp på löpbandet och sprang hela 5 minuter.
Känslan när jag springer är underbar men med viss rädsla att något ska hända.
Vill inte känna "panget" i hälsenan igen.
Efter träningen på KMTI så va det hem och svida om till promenadkläder.
Jag och kändis Linn tog en promenad i solen.
Sedan vart vi hungriga.
Det vart Kinamat...
Och det är 2:a gången i mitt liv jag käkar Kinamat. :)
Nu ska jag ta mig en funderare.
Sova eller va vaken? :)
Godnatt på er när ni nu tar natten.
// Per

Inga kommentarer: