tisdag 3 juli 2012

3 mil...

Idag har de vart fullt på schemat.
Jag började dagen kl 10.00 hos frissan Bea.
Så nu är jag några cm kortare i håret. :)
Sommarfin med andra ord. ;)
Sedan va det hem och få nått i magen.
Efter det så va det dags för pass nr 2 på egen hand på gymmet.
Va ett riktigt svettigt pass. :)
Körde mina övningar plus att jag la på en maskin till jag kikat på ett tag.
Det svettiga passet va när jag cyklade.
Idag vart det hela 3 mil.
Och igår 2.5...
Idag körde de ett utepass när jag satt och cyklade.
Så idag fick jag se andra slita när jag själv satt och svettades.
Men imöra blir det vilodag.
Jag jobbar heldag.
Ska jobba mellan 7-20.
Kanske skönt för kroppen att få vila en dag.
Men på torsdag är jag ledig från jobb så då blir det en tur till KMTI igen. :)
Undrar om träningsj*vulen har tagit mig?
Ska försöka få till nått pass i helgen.
4 pass på en veckan vore inte fel att få till. 
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: