lördag 21 juli 2012

Lördag?

Så va de redan lördag.
Vart tog denna veckan vägen?
För min del på gymmet känns det som.
Jag har hunnit med hela 6 pass på KMTI denna veckan.
Imöra blir det vilodag.
Idag vart det iof  "bara" 3 mil på cykeln och en promenad på löpbandet.
Eftersom jag sprang 4 minuter igår så måste jag vila några dagar nu.
Igår hade jag inne bilen för lite ompyssling.
De bytte bland annat kamrem och fixade till turbon.
Jag hoppas de gjorde de.
Tror jag ska be att få en specifikation på vad de gjorde.
Eftersom försäkringsbolaget gick in så kostade det bara 3000:-.
Bara den där turbon skulle kosta ca 15000:-.
Och kamremsbyter ca 9000:-
Så jag fyndade på verkstaden med andra ord. :)
Till veckan ska det bokas tid för nya bromsar.
Efter träningen idag så vart det en tur till... 
Ikea...
Sommarens stora semester utflykt är med andra ord avklarad. ;)
Och där "sprang" jag på Jansson.
Eller. Hon stod och viftade och hejade men jag såg inget. :)
Och vi kom fram till att till veckan blir det dans i Sunne.
Fryksdalsdansen drar igång på onsdag.
Och de har Sveriges bästa dansgolv.
De lägger ut parkett.
Så det blir som att dansa hemma i vardagsrummet.
Och det vart  lite kôrv & drecka.
Inget är som Ikeas kôrv. ;)
14:- gick detta kalas på.
Igår efter jag lämnat bilen och tränat så va det bara att gå hem.
Jag hade iaf tur med vädret.
Klarälven och några av alla blommor som pryder Karlstad.
Nu blir de slappa i soffan.
Ha de bäst...
// Per

Inga kommentarer: