tisdag 10 juli 2012

120710...

Då är jag hemma efter heldag på jobbet nr 2. 
Och det känns i vänsterfoten. 
Jaja. Snart är det semester
Jag har bara ca 17 timmar kvar att jobba.
Det är inte bara min fot som är sliten.
Huvudet känns rätt segt också.
Det va en rätt rörig dag.
Imöra är det äntligen dags för träning igen.
Jag har nog drabbats av träningsjävulen.
Saknar att svettas på på gymmet. :)
Eftersom det vart lite ändringar med jobbet onsdag och torsdag så kan jag åka och träna på förmiddagarna istället.
Jag hade tänkt att att jag skulle hinna till Stadium och prova denna sko... 
Här är en ny sko jag funderar på att skaffa för att ha på jobbet.
På Stadium kostar de ca 1000:-.
På Sportamore.se kostar de 767:-.
Prova ut storleken på Stadium och köpa dem på nätet borde väl funka? :)
Detta går inte.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: