tisdag 31 juli 2012

Hopp...

Idag va det dags...
Jag har hoppat hopprep på gymmet.
Jag har inte hoppat hopprep sen småskolan typ.
Min första tanka när Peter (Sjukgymnasten) sa att idag ska du få hoppa hopprep Per va...
Shit! Hur ska detta gå?!?!
Men det funkade riktigt bra.
Hoppningen gick väldigt bra om ni frågar mig. ;)
De första hoppena kändes i hälsenan men sen gick det över.
Jag fick även en övning med en stepbräda.
Jag ska "steppa" från ena sidan till den andra.
Jag ska köra 15 sekunder hopprep sedan 15 sekunder stepbräda.
Detta ska upprepas 5 gånger.
Så de finns risk att de blir nån svettdroppe i pannan av denna övning. :)
Nej nu blir de sova här.
Blir en tur till gymmet imöra igen.
Godnatt på er...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen! Härligt med semester eller hur! ? Ha det gott önskar gänget på krp...

Per Noremalm sa...

Krp: 1000 tack. :)