onsdag 17 november 2010

Zzzz...

Tjo på er!!
Sitter här mätt i magen och gäspar. :)
Klockan är bara 18 och jag är redan trött.
Hur ska detta sluta?
Känns som jag vart ledig hur länge som helst.
Slutade jobbet 13.30.
Sen dess har timmarna stått stilla känns det som.
Jag har hunnit med en film och har en tvättmaskin som går.
Borta bäst, hemma värst...
Hände de någe kul på jobbet?
Jodå...
Jag satte chefen och sköterskan i arbete. :)
Chefen fick leta upp papper som jag ska skriva i och sköterskan fick ringa sjukhuset.
Allt slutade med att jag fick en nål i mig idag också.
Denna gången va det meningen iaf.
Men jag behöver inte va orolig att jag ska bli sjuk sa både dr:n och sköterskan. :)
Då är de kanske värre för ägarna till dessa två bilar som blir botade...
Så här ser det ut när lapplisorna i Karlstad jobbar...
2 bilar blev lappade strax efter jag tog bilden.
Stackare...
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och njuta av de som är kvar av kvällen...
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: