måndag 8 november 2010

Dansbrudar...

Hallå!!
Då sitter jag här nedslagen i soffan.
Ett gäng värmeljus är tända och tvättmaskinen går för andra gången idag.
Jag har diskat den disken som va i diskhon.
Idag är jag ledig efter jobbhelgen.
Och har inga större planer. Lite småplock här hemma bara.
Men en sak jag borde göra är att beställa en klipptid.
Veckorna springer iväg och kallufsen blir längre och högre. :))
De kommer säkert synas på bilderna från dansen igår om jag fastnade på några bilder men risken är rätt stor då fotomannen riktade kameran mot mej. :)
Om jag kommer med på nån bild så kommer de väl upp här om jag inte ser allt för hemsk ut.
När jag kom till Holken 17.45 så va det väldigt tomt på folk.
Så jag trodde inte de skulle bli så mycke folk.
Men när väl dansen kom igång så vart det massor med folk.
Det skulle behövas större lokal faktiskt.
Holken är ju inte världens roligaste dansställe.
Men vad gör man när det inte finns andra bra ställen i Karlstad.
Zekes är rätt okej men de har kanske lite tråkiga låtar.
De skulle kunna poppa till sej lite.
Såg en lapp om vilka band som kommer till vårens danser och JIPPI säger jag bara.
Shake kommer komma tydligen.
Sen va det ett gäng andra bra.
Bl.a Casanovas, Zlips och Jannez.
Så det ser ut att bli en bra vår och sommar. :)
Nästa dans blir eventuellt till söndan i Kristinehamn.
Men jag får nog säga eventuellt med stort E.
Just nu så är chansen rätt stor att jag stannar hemma faktiskt.
Ikväll så blir det mer dans på TV...
Dansbandsbrudar...
Ett nytt TV program om livet som dansbandssångerska.
Kan ju va kul att se hur de har det. :)
Så ikväll kl 20.00 blir det TV4+.
Tyvärr så krockar det med Böda camping på kanal 5.
Men är man dansnörd får det bli dansbandsbrudarna. :)
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer: