fredag 19 november 2010

Popcorn...

Idag så va jag på Ica Välsviken och hyrde 2 filmer.
Så när jag kom hem så va det bara att köra igång popcornsmaskinen...
Dagens film vart...
The A-Team...
I eftermiddags så ringde Johan och sa att jag skulle komma dit och äta.
Men han kunde inte tala om va de skulle bli för mat för det va en hemlis.
Så jag åkte dit...
Det va kycklingsallad. Och efter det så skulle Johan leka.
Vi hann med en saga också.
Jag fick läsa Musse och den magiska kappan.
Väldigt spännande. :)
Meningen va ju att Johan skulle somna men han ville inte sova när superkompisen Per va där.
Så han fick va med och titta på idol tills han somnade på soffan.
Idol som sändes från LLA här i Karlstad.
Nu blir det natten här.
Ha de gött och godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är duktig på att hyra film du!


Mvh Pandan.=)

Per Noremalm sa...

Hillevi: Javisst är jag duktig. :)