söndag 21 november 2010

101121...

Då va den helgen över då.
3 dagar som gått i rasande fart.
Men det har vart skönt att va ledig.
Har blivit ett gäng filmer i helgen.
Idag så har jag dansat runt med dammsugaren.
Har tvättat lite också.
Så nu är jag nog redo för en ny vecka.
Kommande veckan ut ser ut så här just nu...
Måndag: Jobb 7.00- 13.30.
Tisdag: Ledig.
Onsdag: Lyftkurs 13.30- 16.30.
Torsdag: Ledig.
Fredag: Jobb 15.00- 20.00.
Lördag: Jobb 7.00- 20.00.
Söndag: Jobb 7.45- 15.15. Dans 18.00- 22.00.
Jag skulle behöva åka och fixa en ny ljusslinga till balkongen.
Och när jag ändå håller på där så skulle jag kanske fylla på med plastris.
Sedan så är jag lite sugen på ett Ikeabesök. :)
Behöver fylla på med värmeljus.
Går åt mycke i höstmörkret.
Sen skulle jag nog behöva en större låda till plastriset.
Får nog bli en tur till Ikea helt enkelt. :)
Nu ska jag ta och skriva i några lappar för jobbets räkning.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Hm, IKEA alltså ;)

Ha en bra vecka!
Kram Annemari

Per Noremalm sa...

Annemari: Japp. Jag gillar Ikea. :)) Kram