tisdag 2 november 2010

Casanovas...

Då sitter jag här i soffan mätt i magen.
Dansväskan utspridd över halva lägenheten. :)
Nej...Så illa är det kanske inte.
18.30 drar jag iväg på dans i Örebro och Brunnsparken.
Casanovas står på scen och det verkar som det kommer bli en hel del folk.
98 st anmälda på dansmaffian.se.
www.dansmaffian.se är dansnördarnas svar på Facebook. :)
Casanovas är topp 2 enl. mej. :)
Bara hoppas att det blir en bra danskväll.
Jag hade ett kortpass på jobbet idag och fick gå hem kl 13.30.
Nu är jag ledig 2 dagar sedan är det dags för jobbhelg igen.
Så nu har jag fredagkväll fast det är tisdag.
Men jag slutar 13.30 på söndag sen blir det dans till småkillarna i Zekes.
Ska hinna med lite "hemdans" imöra.
Spännande att se hur det kommer funka. :)
Kanske dags att slänga mej i duschen?
*Kollar maffian*
Nu är det 99 st anmälda. :)
Ha de gôtt...
// Per

5 kommentarer:

Cicci sa...

Vilka ligger 1a på din lista då? :)

Anonym sa...

Vad är hemdans?/Hillevi.

karin sa...

vem dansade du med?

karin sa...

Nä du glömde ju telefonen :)

Per Noremalm sa...

Cicci: Shake och Casanovas är de 2 bäst. Sen vilken placering de får har jag inte bestämt mej än för. :)

Hillevi: Dans i hemmet asså. :)

Karin: Nyfiken nu va? ;)

Karin igen: Den låg fortfarande i jackan!