fredag 12 november 2010

101112...

Då har det blive helg igen då...
Checkade ut från jobbet 13.30 och knallade hem direkt.
Hem och bytte kläder.
För det va dags för en promenad.
Det vart en långpromenad på 1.40.
Va ett tag sen så det va mer än behövligt med en tur.
Vädret va helt okej men lite snö hade vart mysigt. :)
Tyvärr så har snön förvunnit. :(
Efter promenaden vart det en tur till Ica för att handla lite mat och sedan passade jag på att hyra 2 filmer.
Killers och senaste Beck.
Direkt efter mathandlandet så åkte jag förbi FBK shopen.
Pappa ska få en grej därifrån imöra när han kommer.
Sen va det bara hem och slänga sej i duschen.
17.30 så va de dags att kliva in hos frissan.
Ja... Nu är jag nyfrissad.
Va hela 9 veckor sedan jag va där senast.
Nu sitter jag med en lånad dator framför mig på Kronoparken.
Jag har vart på "restaurang Kronoparken". :)
Ska strax rulla hemöver för att avverka filmerna.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: