onsdag 10 november 2010

Lyftkurs...

Då är jag hemma efter lyftteknik och kvällspass.
Men innan jag åkte förbi jobbet och hämtade 2 kollegor så hade jag en lugn och stillsam förmiddag.
Vid 13 tiden åkte vi från jobbet till Kronoparken.
Vi hittade lokalen direkt faktiskt.
Inte illa efter den mindre tydliga vägbeskrivningen.
Kursen vi ska gå är uppdelad på 3 tillfällen.
Så vi kommer va värsta lyftproffsena när vi är klara.
17.00 va jag tillbaka på jobbet och det va bara att börja med medicindelningen då de boende satt och åt middag.
Resten av kvällen flöt på utan bekymmer.
Brukar inte va så mycke bekymmer i vanliga fall heller. :)
För er som läser bloggen då och då har nog sett att jag haft en enkät om hur ni känner mej.
Så här vart resultatet...
Tydligen väldigt många på jobbet som läser bloggen. :)
Kul att så många svarade.
Tack tack...
Nu blir de natten.
Nattinatti...
// Per

Inga kommentarer: