fredag 5 november 2010

Fredag...

Då va det äntligen fredag och jobbhelgen har börjat.
Kanske inte så mycke äntligen att jobbhelgen är igång. :)
Men den går säkert snabbt.
Fredagskvällen är ju avklarad.
Bara 12 timmar imöra och 6 timmar på söndag sen är helgen över.
Sen är det dans på kvällen igen.
Tiden innan kvällspasset idag så roade jag mej med att springa till Ica Hagahallen.
Sedan vart det mer film.
På jobbet va det väl som vanligt förutom att internet krånglade.
Så jag fick dra ur strömkabeln till modemet och vänta en stund.
Då vart det mer fart på nätet.
Sköterskan vart jätteglad att hon kunde börja jobba igen.
Och det funkade på 2:an och 4:an men inte hos mej på 3:an. :)
Jippi...
Så det va bara att leta fel.
Det visade sej att nätverksanslutningen inte va aktiverad.
Nätet har faktiskt krånglat här hemma också nu ikväll plus att mobilen inte funkat som den ska.
Jag har även vart lite datasupport ikväll när jag satt på jobbet och fixade med vår dator.
SSK Mia som numera jobbar i Stockholm hade Safe-Doc bekymmer.
Tyvärr så va hon nog portad att skriva i den delen hon skulle skriva i.
Vart skickar jag räkningen Mia? ;)
Nu blir de strax natten här tror jag.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Mia sa...

Ho ho! Vendelsögårdens datasupport i Karlstad.

Per Noremalm sa...

Mia: Jag skickar räkningen till Caremas huvudkontor. ;)