måndag 22 november 2010

Tjänsteresa...

Då va det ny vecka igen då.
Vecka 47 har vi kommit till.
6.15 ringde klockan och jag va lika trött som vanligt. :)
Klockan 7.00 va det bara att dra igång på våningen.
Det flöt på rätt bra och 9.00 va det frukost för de boende.
Vid 10.30 va det dags för tjänsteresa ner till stan.
När jag kom tillbaka strax efter 12 så satt de boende och käkade lunch.
Sen va det bara att hjälpa de som brukar vila sej efter lunchen.
13.30 fick jag gå hem.
Min dag på jobbet kändes väldigt hackig pga tjänsteresan. :)
Känns som jag inte gjort så mycke idag men någe tror jag att jag gjort iaf. :)
Efter jobbet så gick jag hem och supportade pappa med internetbanken.
Verkar som det funkade.
Märks i slutet av månaden. :)
Efter det så va det dags för en biltur i snön.
Det har mer eller mindre snöat hela dagen.
De känns rätt gôtt faktiskt om jag får säga va jag tycker.
Bilturen gick till Rusta där jag köpte lite mer plastris.
De hade ingen ljusslinga som dög till mig så jag rullade vidare mot Bergvik.
Till slut så vart det en slinga på Maxi.
Jag är ju ledig imöra så jag får väl pynta balkongen då.
Dans klockan 18 är en annan plan jag har för möradagen.
Nu ska jag ta natten.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: