måndag 29 november 2010

Grattis Karin!!!

Först vill jag säga...
Grattis syrran!!!
Hon vart godkänd på tentan idag.
Hon hade inte världens bästa uppladdning.
Tåget till Lund gick inte riktigt som det skulle.
Hon vart "lite" sen ner till Lund.
SJ borde bara köra på sommaren för vintertid verkar inte lokena funka.
Vad har jag gjort denna lediga dag då?
Tvättat dans och arbetskläder. :)
Jag har även roat mig med att betala räkningarna.
Jag har vart och fikat på stan.
Trevligt trevligt...
Idag va jag tvungen att tömma lådan med gamla värmeljus.
Har blivit en hel värmeljus som ni ser. :)
Ha de gött...
// Per

4 kommentarer:

Karin sa...

Tack brorsan :) Är så otoligt härligt att mattetentan gick bra. Nu är det bara att ta tag i MU räkningen :)
Åker ju till Lund igen den 16-17/12. Bävar för tågresan ner..... men hem blir det ju flyg.....

Karin sa...

hmm.... ja det blir inte lätt. Du menar flygplatserna ;) besöker ju både kastrup, arlanda och karlstad.... det är iaf en för mycket

Karin sa...

Haha... Ja den kommer nog till användning ;)

Per Noremalm sa...

Karin: Den fixar du hur lätt som helst. :) Kanske blir värre på flygplatsen? ;)

Karin igen: Ska bli spännande att se hur de kommer gå. Men använd skylten du fick på jobbet. ;)

Karin igen: Förmodligen. :)