tisdag 9 november 2010

1:a snön...

Idag så har den första snön fallit här i Karlstad...
Njee. Bilden är inte från Karlstad. :)
Den är från Tandådalen vecka 5 iår...
Jaa. Jag vill dit nästa år igen men det blir inget som de ser ut. :(
Får väl se vad det blir för backar den kommande säsong.
Jag har haft ett kvällspass som jag avslutade kl 20.
Normalt så skulle jag börjat kl 15 men vi hade finfrämmat från Göteborg.
Våningen hade möte så jag fick traska dit i snöyran kl 14.
Imöra blir det ännu en "konstig" arbetsdag.
13.30 ska jag va på lyftteckning i en lokal på Kronoparken som jag inte riktigt vet vart den är men det löser sej säkert på någe vis. :)
Sedan blir det till att åka till jobbet för ett kvällpass...
Nu blir det snart natten här.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Så du har sovmorgon idag din fuskis ;))

Kram Annemari

Per Noremalm sa...

Annemari: Jajemen. Och det va så härligt att sova ut. :) Kram