lördag 20 november 2010

Snö...

Imorse när jag vaknade så såg det ut så här... 
Ja kanske inte lika mycke. :)
Men de va iaf vitt av snö.
Alltid något...
Jag längtar verkligen tills jag får sätta på takboxen på bilen och få åka till nån backe.
Men det blir väl så snart hoppas jag.
Eftersom jag inte hade några planer för dagen så vart det film på förmiddagen... 
I min vildaste fantasi...
En film som stämmer ganska bra.
Ingen är perfekt...
Jag har precis sett matchen mellan Färjestad och Frölunda.
Det har verkligen kommit grus i maskineriet för FBK när de möter Frölunda.
Men det är väl tur för Frölunda så de vinner nån match.
Synd att de ska göra det över FBK bara. :(
Nu ska jag luta mej tillbaks i soffan igen och invänta dansbandskampen.
Vore helt okej om Willez eller Patriks kombo åkte ut. :)
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: