torsdag 25 november 2010

101125...

Då har jag sportat lite då. :)
Jag har precis sett Färjestad "krossa" Luleå med 3-0.
Idag har jag verkligen inte gjort mycke förutom turen till Ikea.
Iof va jag inne på Bergviks köpcenter en sväng.
Jag tänkte jag skulle vinna en takbox till. :)
En av butikerna hade en tävling där man kan vinna en kexchoklad takbox.
Jag har ju bara 2 takboxar redan. :)
När jag kom hem så gjorde jag som många andra redan gjort.
Plockade fram stjärnan och stakarna.
Så nu är jag nästan redo för 1:a advent.
Imöra börjar min jobbhelg.
Jag kan väl inte klaga eftersom jag vart ledig i 3 dagar.
Börjar redan 13.30 då en av dagpersonalen kompar ut lite tidigare.
Men innan dess så MÅSTE jag handla mat.
Jag va ju på kurs igår och här kommer en bild från den...
Fråga mig inte va jag gör på knä. :)
Ha de gött...
// Per

5 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Tycker du ser trevlig ut på knä ;))

Kram Annemari

Vita hjärtan sa...

Jag får inte röstningen om Facebook att funka däremot, den gamla röstningen ligger också kvar....hur vi känner dig. Jag röstar ja i alla fall ;)

Ja igen då ;) (annemari)

Anonym sa...

Du har precis ramlat på pandan,så skulle pandan göra så du gled sakta men säkert ner på golvet!

Susanne sa...

Program för Vänerdansen 2011
Danser i Kristinehamns Folketshus Rotundan

Torsdagar 19 -23
6/1 Casanovas
27/1 Drifters
17/2 Fernandoz
10/3 Donnez
31/3 Date

Skärtorsdag 21 – 01
21/4 Dreams

Söndagar 18-22
6/2 Zlips
27/2 Martinez
20/3 Blender
10/4 Jannez


Valborg 21 -01
30/4 Rhodos

Per Noremalm sa...

Annemari: Tack för de. :)

Annmarie igen: Hmm. Mysko. Den gamla frågan är borta här.*Tänker*

Hillevi: Så va de kanske ja. Jag fick nog en minneslucka av fallet tror jag. :)

Susanne: Ojoj... Då är det bara att kolla hur jobbschemat ser ut. :)