söndag 26 september 2010

Tystnad...

Sitter här i soffan och allt är helt tyst runt mej...
Jag har precis kommit hem från Holken där jag vart och dansat.
Det va väl en helt okej dans men jag va väl inte riktigt på humör.
Sen så är inte min kropp helt 100.
Något är galet med ryggen. Har känning i den och hoppas den inte kommer börja bråka med mej.
Sen så vart jag mer konstig än vanligt så jag behövde sätta mej en ½ låt. :/
Jag brände väl några kcal ikväll så det är väl alltid något.
Imöra har jag en ledig dag och jag har väl inte så många planer för dagen.
Ska väl betala lite räkningar och ta mej en promenad och fundera och tänka.
Ja det är jobbigt å fundera å tänka men va gör man...
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Karin sa...

Det blev väl inte så mycke tänkt när Johan kom på besök? :)

Per Noremalm sa...

Karin: Inte just då iaf...