måndag 6 september 2010

100906...

Då är de som sagt va en ny vecka.
Vecka 36 med andra ord.
Innan jag drog till jobbet för att göra mitt extrapass så hade jag lite tråkigt på fm och vad brukar jag göra då?
Jo... Jag hamnade på Ikea.
De va faktiskt ett bra tag sen jag va där nu.
Och de hade gjort om där sen jag va där sist.
Min favvoavdelning(ljusavdelningen) höll de på med för fullt att göra om.
10 september ska den va klar tydligen.
Då slutar jag 13.30 så jag kanske hamnar där då.
Fast tror inte jag är i behov av ljus nu så jag håller mej nog hemma. ;)
Innan jag hoppar isäng så ska jag kolla klart på Lite sällskap med Filip och Fredrik.
De har vart i Säffle och Grums och filmat och hjälp säger jag bara.
Vilke fôlk de finns asså... :)
Sen har de missat att texta för alla som inte fattar Värmländska.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: