torsdag 23 september 2010

100923...

Då har mina 2 lediga dagar gått...
Det har vart skönt att inte tänka på jobbet.
Jag har bara fått 1 jobbsamtal under denna ledighet.
Det gällde om jag skulle kunna göra dagen istället för kvällen.
Men det går inte för jag ska passa Johan imöra när syrran ska handla lite på Bergvik.
Vad har jag gjort idag då?
Inte så mycke idag heller faktiskt.
Har tvättat några maskiner med tvätt.
Sen har jag kollat på denna filmen...
2012...
 

2.30 lång film men tiden gick riktigt så det märktes inte att den va så lång.
Jag har fuskat med promenaden idag.
Får väl se om jag hinner med en innan jag börjar jobbet imöra kl 16.00.
Sitter och kikar på hockey här och Färjestad åker på sin första förlust iår. :(
Det är för mycke slarv.
Nu får de va bra för ikväll.
Ha de gött...
// Per 

2 kommentarer:

Karin sa...

Tack för hjälpen idag :) Det äre en kille som pratat om en röd audi hela kvällen :)

Per Noremalm sa...

Karin: De va så lite så. Bra att han vet vilken bil som är bäst. ;)