fredag 24 september 2010

Johan...

8.50 ringer telefonen och det va ett skyddat nummer.
Det kan bara va 1 som ringer vid den tiden.
Lille Johan så klart.
Han va tvungen att tala om att vi skulle ses snart.
Tydligen så ville han ringa redan vid 6.30.
Tack syrran att du lyckades hålla han till 8.50 iaf. :)
Tror klockan va runt 10 när jag gick ut och mötte dom när de kom till Strandvägen.
Idag så fick man inte parkera där utan att få böter så de kunde inte komma upp.
Vi åkte iväg till Bergvik där syrran skulle shoppa loss.
Det vart "bara" 3 påsar så det va väl inte så farligt.
Själv så höll jag reda på vilden. :)
Johan asså...
Inte klok va årena gått. Han är snart 4 år.
Har även jag blive 4 år äldre?? :)
När jag kom hem igen så drog jag på mej träningskläderna och tryckte i lurarna i örona och drog iväg på en 50 minuters promenad.
Nästa träning för mej blir mellan 18-22 på söndag.
Annars så har min jobbhelg dragit igång.
Har precis avslutat kvällspasset.
Nu är det bara 12 timmar kvar sedan så är helgen över för min del.
Jag är ledig på söndag så denna helgen ska nog gå ganska snabbt hoppas jag.
Bara för det så kör det väl ihop sej imöra. :)
Nu ska jag ta natten så jag ôrker me 12 timmar på Sveagatan...
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Karin sa...

Ja visst är jag snäll som låter dig få sova på morgonen :)
Det va faktiskt inte mer än en sak i varje påse....så det var inte farligt. Och bara nyttiga grejer som är absolut nödvändiga :)

Tack för hjälpen med vilden ;)

Per Noremalm sa...

Karin: De va så lite så. :)