fredag 17 september 2010

Kg...

Fredagkväll ligger här ikväll...*sjunger*
Och här kommer en liten sammanfattning av min dag.
Jag klev upp vid 10 och då ställde jag mej på vågen...

73,3 är dagens vikt.
Jag började att tvätta så jag kan snart bocka av tvätt på "göra listan". :)
Men jag får köra nån mer maskin imöra också eftersom det finns mer tvätt.
Vid 13 tiden så åkte jag ut till Skoghall för att hjälpa några bekanta med deras mobiltelefon.
De ville ha hjälp med att synka headsetet och telefonen.
Efter jag vart där så åkte jag och kikade lite på en eventuell present till pappa som fyller år snart.
Och på tal om paket så kom dessa i ett paket idag...
Acqua Di Gio...

Det vart även en deo...
Nu ikväll så har det slappats i soffan framför TV:n.
Ska nog ta natten snart.
Ha de gött och godnatt...
// Per

Inga kommentarer: