tisdag 28 september 2010

674...

Allt känns bara rörigt för mej. Jag har ingen koll på någe känns de som.
Idag så skulle jag va hos tandläkaren 10.30.
De visste jag iaf.
Men 8.05 fick jag ett sms från chefen och som frågade om jag glömt brandkursen...
Brandkurs idag??
Jag hade ju skrivit upp att den skulle va imöra.
Det fick bli så att jag hoppade kursen och fick åka till tandläkaren.
Så istället för att få 3 timmar extra på jobbet så vart jag 674:- fattigare hos tandläkaren.
Fattar inte att ett tandläkarbesök på 15 minuter ska va så dyrt...
När jag ändå va i Kil eftersom min tandläkare är där så hälsade jag på mamma och pappa en sväng.
Jag fick med mej en påse från Gekås. :)
Ullared ni vet. ;)
Den innehöll bl.a tandborstar, tandkräm, plastpåsar, disktrasor och lakarn.
1000 tack!! :)
Jag klev upp på vågen imorse igen och den rör på sej än.
Det har tydligen hjälpt att ändra lite på kosten och att jag motionera mer.
Jag skulle egentligen behöva börja träna på någe gym eller så men inte så kul att gå dit själv.
Jag har även hunnit med ett kvällspass på jobbet också.
Och eftersom jag inte har koll på allt som de känns så märks de om vi gjorde allt. ;)
Ha de...
// Per

Inga kommentarer: