onsdag 29 september 2010

24 december...

Jul redan i september...















Denna stod på Ikea idag när jag och Hillan va där.
Är det inte lite väl tidigt med julgran och julpynt?
Iof skulle julavdelningen inte va klar förens den 1:e oktober men ändå. :)
Jag skulle inte ha någe speciellt på Ikea och jag lyckades hålla mej från att köpa med ljus eller någe annat kul.
Har en del ljus hemma som jag behöver elda upp först.
Men det fanns lite nya roliga ljus som förmodligen kommer följa med hem nån annan gång.
Jag va även in en sväng till Expert och pratade me dom ang boxen jag har.
Den har börjat krångla och de tyckte jag skulle lämna in den.
Så imöra blir det till att lämna in den.
Innan jobbet i eftermiddag så hann jag koppla in den analoga boxen jag hade innan.
Och hjälp vilken dålig bild det va jämfört mot den digitala jag har annars. :)
Jag får försöka överleva i 14 dagar som de trodde det kunde ta.
Nu blir de snart natten här.
Godnatt på er...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jippi,snart är det jul!!

Per Noremalm sa...

Anonym: Ja men inte i september... :)