onsdag 22 september 2010

Tankar...

Klev upp och ställde mej på den vita plattan när jag vaknade imorse.
Och idag visade den...
Suddig bild och det krånglade när jag la in den här bilden.
Så det får bli lite konstigt för texten hamnar inte där jag vill ha den. :(
Men vikten går iaf åt rätt håll.
Det har vart gött med en ledig dag idag.
Har inte gjort så mycket idag utan bara njutit av att va ledig.
Jag har kollat in denna nya film.
Prince of Persia...
4 i betyg får den av mej.
Jag har inte bara slappat idag.
Har faktiskt vart ute och gått också.
Va riktigt skönt att gå ut en sväng och rensa mina tankar.
Resten av kvällen blir framför TV:n.
Ha en bra kväll...
// Per

6 kommentarer:

Syster Karin sa...

För din syster går det åt andra hållet på vågen :/

Anonym sa...

Ett syskon till Johan kanske?:)

Anonym sa...

Vad är det för tankar du rensar?

Per Noremalm sa...

Karin: Å vad kan de bero på då? :))

Anonym 1: Typ ett syskon ja. :)

Anonym 2: De tankarna håller jag för mej själv... :)

Per Noremalm sa...

Karin: Å vad kan de bero på då? :))

Anonym 1: Typ ett syskon ja. :)

Anonym 2: De tankarna håller jag för mej själv... :)

Karin igen: Du gillar väl inte godis? :)

Karin sa...

Jooooooooo :)