söndag 12 september 2010

Trött...


Jag är skapligt trött på allt tjat om valet som kommer ske om 7 dagar.
Fruktansvärt trött på det om jag ska va ärlig.
Var man är så är det reklam för vilka man ska kryssa eller så är det intervjuer med politiker som gnäller på varandra eller lovar en massa som de inte håller när det kommer till kritan.
Håll det ni lovar istället!!
Och röstar man på ett parti så får man en massa andra på köpet.
Jag vet iaf en sak.
SD kommer INTE få min röst iaf...
Kanske ska leta upp mitt röstkort?
// Per

3 kommentarer:

karin sa...

Hoppas du röstar rätt nu då....nämligen R-Ö-T-T !!!!!

Karin sa...

Du får kolla vad som står på röstlapparna :) Och där ska det stå Socialdemokraterna!!!

Per Noremalm sa...

Karin: De tycker du? Tur jag inte är färgblind så jag ser färgen iaf då. Men de finns ju inga röda röstlappar. ;)

Karin igen: Jaja. :)