onsdag 1 september 2010

Mc bygg...

De va inte fel med lite sovmorgon imorse kan jag säga.
När jag vaknat till liv efter några sms så vart det frukost och dusch.
Sen blev det stan med Hillan.
Hon skulle kolla efter en höstjacka men de fanns de inte många av.
Jag fick med mej ett gäng DVD-skivor.
Sen va vi in på Kicks och luktade på massa parfymer.
Får väl se om de blir till att beställa från nätet så småningom.
Efter det va de nån som ville till Mc Donalds.
Och det va inte jag. :)
Men där va det en byggarbetsplats.

Konstigt att de får servera mat när de bygger om.

Det va gott om byggmatreal i lokalen.
I eftermiddag blev det filmtajm...

En riktigt bra film...
Annars har jag gjort det gamla vanliga när jag är ledig.
Tvättat... :)
Nu ska jag nog snart ta natten här.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: