lördag 18 september 2010

100918...

Sitter här och funderar när jag klev upp idag.
Känns som jag gick upp tidigt för det har vart en lång dag.
När jag klev ur sängen så ryckte jag med mej sängkläderna och slängde de i tvättmaskinen.
Sedan bäddade jag rent.
Efter den hårda början på dagen så fick det bli en film.

The ghost writer...
En rätt bra film faktiskt.
I eftermiddag så kom mamma och pappa på besök.
Vi käkade mat och sedan vart det hockey på TV:n.
Färjestad va i Södertälje och lyckades ta sin 2:a raka seger.
Även denna gång vart de 3-2.
Så här ser tabellet ut efter 2 omgångar.
Klicka på den för att se bättre. :)
Jag har även städat idag.
Så nu har jag bara 1 sak kvar att göra på "listan".
Rösta...
Röstkortet är framlagt här. Så nu är jag redo. :)
Har precis kollat på dansfeber...
Sussie och Ola va helt klart bäst.
Varför fick inte jag som bloggare va med å dansa? :)
Nu blir de slappa resten av kvällen.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: