fredag 9 april 2010

Tv...

Efter jobbet så åkte jag ut till Expert på Bergvik.
Och jag "fick" med mej en ny tv hem...

En Samsung LCD 40" tv...
Jag tog och uppdaterade mej till en HD box också.
Lyckades prata till mej en Wireless LAN adapter.
Så när jag fått fart på den blir det att köra datorn trådlöst till tv:n
Nu vill jag har en Playstation 3 för att kunna se Bluray filmer.
Och jag är väldigt nöjd med köpet kan jag säga.
Sen tycker jag att denna gör sej bättre på tv bänken än tjock tv:n. ;)
Ha de bäst...
// Per

2 kommentarer:

Marita Alberthsson sa...

Det vore en glädje för min göbbe å prata med dig om alla finesser på och till Tv:n mm. Jag ärvde hans 32 när han köpte sin 47. Ganska trött på å höra hans prat om inst. hit å dit, boxar, viasat, mm. mm. mm. eftersom jag inte fattar NÅT!! Jag känner mig lugn å trygg m min fjärrkontroll som ä hur enkel som helst :) Han har nån sån där sak som sköter hela rubbet med dvd,stereo, tv, mm. MEN den krånglar hahaha ;) Ha´re gött!

Per Noremalm sa...

Marita: De tror du? Fast jag har ingen sån fjärrkontroll som han har. ;)