fredag 23 april 2010

Oväntat besök...

Att jobba "lyxtur " på en fredag är aldrig fel.
13.30 så drog jag mej hemåt efter ett hårt arbetspass. :)
Hade lovat att hänga på Hillan ner på stan för att kolla efter en doppresent.
Hon fick tag på 2 böcker som lilltjejen hade önskat sej.
Eller va de möjligtvis mamman som ville ha dom? :)
När vi va ute fick jag ett sms som jag väntat på.
Min mobil va klar från servicen som jag skickat iväg den på.
Hoppas den funkar som den ska nu.
Precis när jag kom hem igen så ringer Hillan och säger att om det är okej så kommer hon och några kompisar och hälsar på.
Jag hade ju ändå inga planer för ikväll så ett oväntat besök gick väl bra.
Hon skulle ta med sej Degerfors bruderna Maja och Jessica.
Med andra ord vart det lite småstressigt och hinna fixa allt innan de kom.
Fick svänga förbi Hillan och åka ut till Bergvik och fixa någe drick och tuggbart.
Hillan skulle in på boa också.
Nu ska jag stressa klart innan gänget kommer...
Ha de gött.
// Per

Inga kommentarer: