måndag 19 april 2010

100419...

Ledig från jobbet och vad gör jag?
Joo... Går till jobbet. :)
Fick ett samtal att en boende inte fanns med i Saf-docen.
Konstigt tyckte jag eftersom jag la in den igår.
Så jag knallade väl upp till jobbet och kollade detta.
Och mycke riktigt så fanns personen ifråga med i datorn. :)
När jag skulle kliva in i hissen så kom sköterskan åkandets med vinterdäckena till firmabilen.
Så de va bara till att hjälpa henne att bära däck.
När jag kom hem så käkade jag lite mat och sedan tog jag och städade lägenheten.
Alltid lita trevligt när det är nystädat. :)
Nu ikväll så har jag vart och hälsat på hos sköterskan på jobbet och hennes "gubbe".
Tittat på deras Playstation 3 och tv.
Det lutar åt att jag skaffar en PS3:a som Bluray spelare.
Man kan ju göra annat än å spela film i den. ;)
Sen vart det lite hockey när jag kom hem.
HV 71 vann ikväll och leder med 2-1 i matcher över Djurgården och kan avgöra på hemmaplan.
Jag sa innan säsongen drog igång att HV skulle vinna SM guld.
Detta efter att de krossat FBK i en träningsmatch.
Iof så krossade de FBK resten av säsongen också. :)
Nu ska jag hoppa i bingen.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: