tisdag 6 april 2010

054-216813...

Om ni ringer mitt hemnumer 054-216813 så kommer ni få en röst i örat som säger typ...
Att numret upphört på min begäran. :)
Så nu nås jag endast på mobilen.
Denna lediga dag har gått väldigt snabbt.
Iof tog det ett tag innan det vart nån fart på mej men jag va sliten efter dans och jobbandet som vart de senaste dagarna.
Jag ringde till frissanfm och fick mej en klipptid 15.30 så på eftermiddagen vart jag klippt.
Nästa gång jag ska klippa mej och fixa håret blir redan om 6 veckor.
Bea tog inte allt för mycke upptill.
Eftersom jag tänker göra en sak med håret som kräver lite längd.
För redan om 7 veckor så måste ja va snygg i håret enl. min syrra.
Jag har även hunnit med ett besök till Expert.
Och ja de kan bli att jag handlar där snart... :)
*Ångest*
Nu ikväll så hamnade jag på Holken och ännu en dans.
Divine stod på scen och jag måste erkänna att jag vart posetivt överraskad.
Sångerskan hade riktigt bra röst.
Jag tror inte de spelet så många år och jag tror de kan bli riktigt duktiga om de får hålla på.
Nu blir det natten här.
Imöra blir det långpass special. :)
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: