onsdag 21 april 2010

Nytt jobb...

Ska de va vår nu?
Ena stunden skiner solen och det är varmt.
I andra så snöar det och storm.
Och i tredje så regnar det... :/
När mamma jobbat klart så tog hon bussen ner till Karlstad.
Jag tog och mötte upp henne när bussen kom till stan.
Vi tog och "gjorde" stan ett tag.
Sen mötte vi upp syrran som skulle kolla underkläder till bröllopet.
Då rymde jag hem. :)
För min tanka då va...
Detta kommer ta tid!! :)
Jag väntade in pappa som skulle komma till mej efter jobbet.
När han kom så körde vi iväg "klumpen".
Tjock tv:n asså...
Till slut så kom mamma hit efter shoppingen med syrran.
Då tog jag och slängde ihop denna...
En pizza med extra av allt eller va säger de i reklamen? :)
Nu ikväll så har de blive hockey.
Där är de förlängning i skrivande stund.
Eller... Nu avgjorde Djurgården.
Men vem bryr sej om hockeyfinalen?
Nu när FBK håller på att värvar för fullt. :)
2 värvningar igår och 1 dag.
Igår värvade de Jonas Frögren och en Röglespelare.
Idag vart Christian Berglund klar.
Nu vore de kanon om de kan få klart med Richard Wallin.
Nej. Nu blir de natten.
11 timmar på jobbet är de som gäller imöra för mej. :)
Javisst ja.. Nytt jobb va dagens rubrik.
Sökte jobbet som danspartner idag och mitt CV va tydligen tillräckligt bra. ;)
Nattinatti...
// Per

Inga kommentarer: