torsdag 22 april 2010

0 koll...

Imorse hade jag verkligen 0 koll på hur mitt schema va.
Jag ställde klockan så den ringde 6.15.
6.50 när jag på väg till jobbet då kollade jag en snabbis på schemat.
Jaha??
Jag började tydligen inte förrens vid 7.45.
Så jag kunde lägga mej en stund till. :)
Då vart jobb till 21 istället för 20 som jag trodde de skulle va.
Jag va på 4:an idag och jobbade med Lillemor för 1:a gången.
Nu tror jag att jag jobbat med de flesta på jobbet.
Känns som jag vart mer på 4:an än 3:an de senaste tiden.
Men de är rätt kul att träffa andra boenden.
Ikväll va de en gumma som sa att hon skulle drömma om mej inatt. :)

Jag på jobbet...
Nu blir de natten här.
Bäst jag kollar schemat när jag börjar imöra tror ja. :)
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Även jag har gjort mig ett pass idag. Det var en springtur på tre avdelning mellan 16.00-21.00. Riktigt kul faktiskt.

Ha det bra,,,,

/Jenny

Per Noremalm sa...

Jenny: Du kan ju komma till oss också vet ja. fattas folk lite då och då. :) Ha de gött...