fredag 16 april 2010

Johan...

Jag började min dag med att va en hjälte. :)
Vart och lämnade blod.
De borde fler göra tycker jag.
Det gör inte ont. Och det går väldigt snabbt.
Vid 11 kom denna trötte lille herren på besök.
Johan laddar för film och chips...
Vi kollade på Bilar och Nicke Nyfiken.
Han skulle ha chips och päronjuice.
Nästa gång vill han sova över. :)
Strax före 15 tiden så linkade jag till jobbet.
Linka är va jag gör nu.
Igår så började de göra ont i mina hälsenor.
Och idag så är vänster hälsena inte att leka med.

Ont de gör ont... :)
De är kanske nån inflammation eller nån skit jag fått i den så de gör ont.
Men de finns alltid de som har de värre så jag ska inte klaga.
Nu ska jag hoppa isäng och kolla mitt schema hur de ser ut framöver.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: