tisdag 13 april 2010

Sol...

va de dags att sammanfatta dagen lite då.
Lyxtur på jobbet idag och det är ju inte fel när vädret vart som de vart idag. :)
Men innan klockan va 13.30 och jag skulle få gå hem så va de det vanliga pysslandet me de boende.
Plus att jag fick deligering i ID märkning.
Ja man måste tydligen ha det numera.
Sedan fick jag en genomgång av nya blodsockerappareten av ssk Mia.
Jag hann även fixa suget i dammsugaren...
Inte undra på om den sög dåligt. :)
När jag kom hem så bytte jag kläder och tog mej en lång promenad.
Jag gick ut mot Hammarö och svängde in mot gamla flygplatsen.
Jag mellanlandade på sjukhuset för att kolla hur syrran mådde.
Sedan gick jag hemöver.
Här kommer 2 bilder från turen...

Ja vädret går ju inte att klaga på... :)
När jag kom hem så blev det balkongröj.
Så nu är den redo för sommaren 2010. :)
Nu ska jag ta natten här.
Jag gör heldag imöra. Tog ett extra dagpass.
Tänker använda de 7 extratimmarna som komp.
Kan ju va bra att ha om jag behöver va ledig för nån dans framöver. :)
Nu säger jag godnatt...
// Per

Inga kommentarer: